Environmental Communication and Water Management in India
Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781032385792
Tato kniha analyzuje základní komunikační strategie a přístupy místního hospodaření s vodou v Indii.
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
3,208 Kč
- 0 - 2 ks
- 3,208 Kč
- 3 - 5 ks
- 3,176 Kč
- 6 a více ks
- 3,145 Kč
Běžná cena 3,564 Kč.
Nejnižší cena za posledních 30 dní je 3,208 Kč.
Sleva z běžné ceny je 10%.
K odeslání do 28 pracovních dní. *
* Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice a stavu skladu dodavatele.
3,208 Kč
Více o produktu ↓
Tato kniha analyzuje základní komunikační strategie a přístupy místního hospodaření s vodou v Indii.
This book analyses the underlying communication strategies and approaches of grassroots water management practices in India through a case study-based ethnographic approach.
Drawing from fieldwork experiences, this volume provides a detailed overview of Parmarth, a not-for-profit NGO, which is the case study for this research. It presents an in-depth theoretically informed analysis of data collected through multiple methods, which includes key informant interviews, focus group discussions, participant observation, and document reviews, among other approaches.
The book examines Parmarth’s strategies and processes to mobilise women as important stakeholders in the region’s water conservation initiatives. It discusses communicative actions, tactics and campaigns in water interventions and the role of various stakeholders ranging from local community members to civil society.
Accessibly written, this volume is a must-read for scholars and researchers of media and communication studies, environmental communication, ecology studies, development studies, public policy, sustainable development, water management, sociology, and political science.
- Výrobce
- Taylor & Francis Ltd
- Jazyk
- angličtina
- Autor
- Yadav
- Obsah
- Hardback
- Rok vydání
- 2023
- Počet stran
- 150