Klíčoví zákazníci a péče o ně
BIZBOOKS
ISBN: 9788072266555
Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení...
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
483 Kč
- 0 - 2 ks
- 483 Kč
- 3 - 5 ks
- 478 Kč
- 6 a více ks
- 474 Kč
Běžná cena 627 Kč.
Nejnižší cena za posledních 30 dní je 483 Kč.
Sleva z běžné ceny je 23%.
K odeslání do 7 pracovních dní. *
* Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice a stavu skladu dodavatele.
483 Kč
Více o produktu ↓
Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu.
- Výrobce
- BIZBOOKS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Ken Burnett
- Obsah
- vázaná s laminovaným potahem
- Rok vydání
- 2005-11-09
- Počet stran
- 398
- Rozměry
- 167 x 225 mm