Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Fortuna
ISBN: 9788073730611
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
170 Kč
- 0 - 2 ks
- 170 Kč
- 3 - 5 ks
- 168 Kč
- 6 a více ks
- 167 Kč
Běžná cena 179 Kč.
Nejnižší cena za posledních 30 dní je 170 Kč.
Sleva z běžné ceny je 5%.
K odeslání do 7 pracovních dní. *
* Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice a stavu skladu dodavatele.
Související k produktu ↓
170 Kč
Více o produktu ↓
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.
Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
- Výrobce
- Fortuna
- Jazyk
- česky
- Autor
- Kynclová Jaroslava;Karásová Eva
- Obsah
- Knihy - paperback
- Rok vydání
- 2010
- Počet stran
- 152
- Rozměry
- 206 x 146 x 10