Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Kynclová Jaroslava;Karásová Eva

Fortuna
ISBN: 9788073730611

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

170 Kč

-5%
0 - 2 ks
170 Kč
3 - 5 ks
168 Kč
6 a více ks
167 Kč

Běžná cena 179 Kč.
Nejnižší cena za posledních 30 dní je 170 Kč.
Sleva z běžné ceny je 5%.

K odeslání do 7 pracovních dní. *

* Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice a stavu skladu dodavatele.

Poštovné od 39 Kč

Související k produktu

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy : 9788073730611

170 Kč

Více o produktu

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.

Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. 

Výrobce
Fortuna
Jazyk
česky
Autor
Kynclová Jaroslava;Karásová Eva
Obsah
Knihy - paperback
Rok vydání
2010
Počet stran
152
Rozměry
206 x 146 x 10