Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072612376
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu,...
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
307 Kč
- 0 - 2 ks
- 307 Kč
- 3 - 5 ks
- 304 Kč
- 6 a více ks
- 301 Kč
Běžná cena 399 Kč.
Nejnižší cena za posledních 30 dní je 307 Kč.
Sleva z běžné ceny je 23%.
K odeslání do 7 pracovních dní. *
* Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice a stavu skladu dodavatele.
307 Kč
Více o produktu ↓
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích.
- Výrobce
- MANAGEMENT PRESS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Petr Frey
- Obsah
- brožovaná lepená
- Rok vydání
- 2015-05-01
- Počet stran
- 212
- Rozměry
- 165 x 235 mm