Menschen A2/1 Lehrerhandbuch
Hueber Verlag
ISBN: 9783194719026
Metodická příručka pro učitele. Menschen je nová učebnice němčiny pro střední a jazykové školy. Kurz je určen pro začátečníky. Kurz Menschen je k dispozici v třídílném nebo šestidílném vydání. Učení je založené na minipříbězích konkrétních lidí.
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
374 Kč
- 0 - 2 ks
- 374 Kč
- 3 - 5 ks
- 370 Kč
- 6 a více ks
- 367 Kč
Běžná cena 440 Kč.
Nejnižší cena za posledních 30 dní je 374 Kč.
Sleva z běžné ceny je 15%.
K odeslání do 7 pracovních dní. *
* Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice a stavu skladu dodavatele.
Související k produktu ↓
374 Kč
Více o produktu ↓
Metodická příručka pro učitele. Menschen je nová učebnice němčiny pro střední a jazykové školy. Kurz je určen pro začátečníky. Kurz Menschen je k dispozici v třídílném nebo šestidílném vydání. Učení je založené na minipříbězích konkrétních lidí.
Metodická příručka pro učitele. Menschen je nová učebnice němčiny pro střední a jazykové školy. Kurz je určen pro začátečníky. Kurz Menschen je k dispozici v třídílném nebo šestidílném vydání. Učení je založené na minipříbězích konkrétních lidí.
V metodické přiručce pro učitele najdete jako obvykle popis koncepce učebnice, metodické pokyny, kopírovací předlohy pro další aktivity v hodinách, transkripce poslechových textů a klíč ke cvičením v učebnici i pracovním sešitě.
Koncepce nové učebnice Menschen vychází z aktuálních poznatků v oblasti výzkumů psychologie učení a neurodidaktiky.
Jak si efektivně zapamatovat, co jsme se naučili:
Člověk si lépe pamatuje to, co se ho osobně dotýká, a to jsou zejména příběhy konkrétních lidí, které vzbuzují zájem a zapojují při učení též emocionální stráku osobnosti. Proto v každé lekci najdete minipříběhy. Naše paměť kromě toho pracuje z velké části vizuálně – pro snadnější zapamatování slovíček má student k dispozici barevný obrázkový lexikon. A v neposlední řadě je důležité opakování a automatizace učiva, které se věnuje v učebnici značná pozornost.
Čím více smyslů zapojíme, tím lépe si pamatujeme, co jsme se naučili. Autoři dávají studentům možnost zapojit vedle kognitivního učení i další smyslové kanály a nabízejí jim např. písničky, filmy na DVD a pohybové hry.
Důležitou roli hraje v učebnici také autonomie učení a motivace studentů. Ta je podporována zajímavými aktivitami pro samostudium a možností výběru materiálů podle zájmů nebo stupně obtížnosti.
Studenty a učitele jistě upoutají i dvě novinky k Menschen z oblasti multimédií. Je to jednak učebnice v digitalizované podobě (vhodné pro interaktivní tabuli i do tabletů) a virtuální učebna (vzdělávací prostředí) Moodle.
Menschen A2/1 Lehrerhandbuch
Das Lehrerhandbuch enthält eine ausführliche Konzeptbeschreibung, detaillierte methodisch-didaktische Hinweise zu jedem Lernschritt des Kursbuchs, zusätzliche Kopiervorlagen, Tests zu den Modulen sowie die Lösungen und Transkriptionen.
Zielgruppe: Erwachsene und junge Erwachsene
Menschen – das neue Lehrwerk für alle, die im Unterricht mehr bewegen möchten!
Woran können sich Menschen am besten erinnern? An alles, was sie persönlich bewegt. Und was bewegt uns am meisten? Lernpsychologie und Neurodidaktik sind sich einig: Uns bewegt, was mit Menschen zu tun hat! Und genau das ist das Erfolgsgeheimnis unseres neuen Lehrwerks: Hier dreht sich alles um Menschen. Emotional, spannend und unterhaltsam. Machen Sie sich ein Bild – Sie werden sehen: Menschen bewegt!
Emotion und Erfolg
Drei Erkenntnisse der Lernpsychologie und Neurodidaktik sind für das Sprachenlernen besonders wichtig:
1. Interesse und Emotionen weckt man am besten durch Geschichten.
2. Unser Gedächtnis arbeitet mit Bildern.
3. Wiederholungen festigen und motivieren.
Diese Erkenntnisse prägen das Konzept von Menschen. So werden Lerninhalte über „Storytelling“ eingeführt, ein Bildlexikon visualisiert den Lernwortschatz und Wiederholung sowie Automatisierung erhalten ganz viel Raum.
Partizipation und Interaktion
Wer seinen Interessen folgt, lernt erfolgreicher,
und selbstgesteuerter Spracherwerb sitzt am tiefsten. Deshalb stellt Menschen die Lernerautonomie in den Mittelpunkt. Die Lernenden können Themen nach ihren Interessen auswählen und erhalten vielfältige Anlässe zum selbstständigen Weiterlernen. Ebenso werden alle Möglichkeiten genutzt, um individuelle Kenntnisse und Fähigkeiten zu aktivieren, zum Beispiel durch Lerntipps oder Vergleiche zu anderen Sprachen.
Phantasie und Vielseitigkeit
Der Mensch lernt mit allen Sinnen. Deshalb wird der Lernstoff über mehrere Kanäle vorgestellt und optimal miteinander vernetzt. Diese Art der Präsentation verlängert dabei unter anderem die Aufmerksamkeitsspanne.
Unterschiedliche Lernformen vom Lied über Bewegungsübungen bis zu Spielen und Filmsequenzen sind perfekt aufeinander abgestimmt: eine gezielte Vernetzung, die den Lernerfolg steigert.
Multimedialität und Motivation
Die Möglichkeiten der digitalen Medien werden umfassend genutzt. Das interaktive Kursbuch für Whiteboard und Beamer, das digitale Unterrichtspaket und der Moodle-Kursraum sind Hilfsmittel für einen mediendidaktisch sinnvollen Unterricht und verkürzen die Vorbereitungszeit. So werden Lernen und Unterrichten effektiver.
- Výrobce
- Hueber Verlag
- Jazyk
- němčina
- Obsah
- kniha
- Rok vydání
- 2014
- Úroveň
- A2