OXFORD DICTIONARY OF MEDIA AND COMMUNICATION (Oxford Paperback Reference)

CHANDLER, D. - MUNDAY, R.

Oxford University Press
ISBN: 9780198841838

Slovník poskytuje více než 2200 pojmů používaných v médiích a komunikaci, od technických termínů, přes tematické oblasti, které zahrnují reklamu, digitální média, žurnalistiku a telekomunikaci.

Více o produktu ↓


354 Kč

-16%
0 - 2 ks
354 Kč
3 - 5 ks
350 Kč
6 a více ks
347 Kč

Běžná cena 422 Kč.
Nejnižší cena za posledních 30 dní je 354 Kč.
Sleva z běžné ceny je 16%.

K odeslání do 7 pracovních dní. *

* Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice a stavu skladu dodavatele.

Poštovné od 39 Kč
OXFORD DICTIONARY OF MEDIA AND COMMUNICATION (Oxford Paperback Reference) : 9780198841838

354 Kč

Více o produktu

Slovník poskytuje více než 2200 pojmů používaných v médiích a komunikaci, od technických termínů, přes tematické oblasti, které zahrnují reklamu, digitální média, žurnalistiku a telekomunikaci.

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication, including digital and mobile media, advertising, journalism, and nonverbal communication. This new edition is particularly focused on expanding coverage of social media terms, to reflect its increasing prominence to media and communication studies as a whole. More than 2,000 entries have been revised, and over 500 new terms have been added to reflect current theoretical terminology, including concepts such as artificial intelligence, cisgender, fake news, hive mind, use theory, and wikiality.

The dictionary also bridges the gap between theory and practice, and contains many technical terms that are relevant to the communication industry, includingdialogue editing, news aggregator, and primary colour correction. The text is complemented by biographical notes and extensively cross-referenced, while web links supplement the entries. It is an indispensable guide for undergraduate students of media and communication studies, and also for those taking related subjects such as television studies, video production, communication design, visual communication, marketing communications, semiotics, and cultural studies.

Výrobce
Oxford University Press
Jazyk
angličtina
Autor
CHANDLER, D. - MUNDAY, R.
Obsah
kniha
Rok vydání
2020
Počet stran
560
Rozměry
193 x 120 x 32 (mm)