Co mám dělat, když...
- BALÍČEK NEPŘEBÍREJTE! Přepravní společnost nám balíček vrátí a my Vám zašleme nový produkt.
- Máte-li jakékoliv pochybnosti o stavu zásilky, případně jsou patrné naražené hrany obalu apod., nepřebírejte zásilku.
- Pokud zjistíte poškození až po převzetí zásilky, musíte uplatnit reklamaci u přepravce.
- Máte 48 hodin od převzetí balíčku na podání reklamace na jakékoliv pobočce České pošty.
- Pokud jste obdrželi balíček od Balíkovny, zaneste produkty spolu s obalem na kteroukoliv pobočku České pošty.
- My bohužel nemůžeme reklamaci dodání podat, reklamaci podáváte Vy osobně do 48 hodin od převzetí u přepravní společnosti!
- Pokud zjistíte poškození až po převzetí zásilky, musíte uplatnit reklamaci u přepravce.
- Máte 5 dní od převzetí balíčku na podání reklamace vyplněním online formuláře u Zásilkovny.
- Reklamaci můžeme podat i za Vás, v tomto případě Vás požádáme o zaslaní všech podkladů nutných k reklamaci (fotografie).
- reklamaci můžete podat zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
V případě, pokud se rozhodnete převzít viditelně poškozený balík, sepíše s Vámi kurýr škodový zápis, který pak následně slouží k řešení reklamace naší společností u GLS. Samozřejmě reklamaci doručení podáme pouze v případě, že bude obsah balíčku taktéž poničen. Kontrola obsahu před převzetím balíku u přepravní společnosti GLS není možná.
Pokud převezmete zjevně neporušený balík a až po jeho otevření zjistíte, že je obsah poškozen, je potřeba tuto skutečnost co nejlépe zdokumentovat. Doporučujeme ihned pořídit fotografie obsahu i způsobu zabalení (detaily obalového materiálu, krabice), a pokud je to možné, zachovat i původní obal. Reklamaci je třeba uplatnit u nás nejpozději do 3 pracovních dní od obdržení balíku. Zašlete nám fotografie spolu s informací o datu převzetí.
Uplatnění reklamace je v obou případech již na naší společnosti.
Nenašli jste odpověď? Nevadí, napište nám, rádi Vám poradíme - info@ajshop.cz